Iniciador del debat
joanalb
(@joanalb)
Resolt, jo solet ! 😛 Després de 5 horetes de barallar-me.
El problema el tenia en un «Footer» programat en Html.
Em sobraven linees, i el wordpress es feia la «lia un pixu».
Gracies a tots/tes per llegir-me.
Iniciador del debat
joanalb
(@joanalb)
(actualització)
M’acabo d’andonar que em passa en qualsevol plantilla. He reinstalat el wordpress V.4.0 i m’ho segueix fent.