Iniciador del debat
Mon2010
(@mon2010)
Finalment, he fet una altra instalació de wp en català i tot funciona correctament. Per mi podem tancar el tema.
Salutacions i gràcies per tot.
Iniciador del debat
Mon2010
(@mon2010)
Hola,
això que comentes ja ho havia fet, però per si de cas ho tornat a provar. No funciona.
Ara està configurat en català. Per exemple, si vols deixar un comentari, quan l’envies es quan es queda penjat. Si estàs al «back end», qualsevol acció (per exemple fer logout del back end) et deixa el navegador, penjat, en blanc.
Si torno a treballar amb els arxius en castella, el problema no existeix, treballa tot correctament.
http://www.sqe.cat/receptes/
Fins aviat